sandra deserves und kakpoäng här

Jag är alldeles stolt över mig själv faktiskt. För en gångs skull så pallrade jag mig till träningen. Och det var ju tur att jag inte hann kolla ut genom fönstret först för då hade jag upptäckt att det snöade och kanske inte gått. Men jag gick. Och jag blev lånad över att träna med div 2 tjejerna, och det kändes BRA. Annars känner jag mig alltid jättedålig och har värsta pressen på mig och gör fel hela tiden för att jag tänker för mycket på att jag måste vara bra.. Idag bara flowade jag med, gjorde en o annan tabbe, en o annan bra grej.. Som de va för alla andra liksom. brrrrrrrrrKAKA. Tacktacktack.

Och snön, ja den fastnade ju under skorna hela tiden.. så man sparkade ju bort den lite lätt o enkelt på den andra skon.. Tror du inte att jag råkar sparka mig själv på vaden en gång och har fett ont nu? Smart som gud vet vad.. Och eftersom jag är så smart och köper ett par skitdojjor också, så har jag väldans ont i mina stortåisar som trängts i de lilla utrymme som finns där framme. Suck.

o nu måste jag tyvärr övergå till mitt uppsatsskrivande. adjö

ps. roligast idag var ju iaf när min lillebror dansade. Ni vet han är discokung. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback