parker, washinton och 10 minuter för mig själv

Sarah Jessica Parker är nu officiellt världens osexigaste kvinna? jag vet inte vad män tycker men jag tycker allvarligt att hon är snygg.. O vafan gör de oss vanliga människor.. obedrövligt fula och ocharmiga och osexiga. THANK U MAXIM

denzel baby. Man on fire. IM ON FIRE. Iofs så missade jag halva filmen pga lets dance finalen.. och att jag inte visste att man on fire gick på tv ens.. En stor klump samlades i magen på mig eftersom jag vet hur de slutar. Jag ville börja gråta när de inte ens är sorgligt.. Men mannen är koool, stenkool.

nu sitter jag här iaf, och samtalar med en ny kentbuddy jag har skaffat mig FÖR ATT JAG ÄR SÅ JÄVLA KOOOOOOL OCH UNIK... och för att jag har en alldeles speciell version av Mannen i den vita hatten.. och sedan skrytit om detta i kent forumet. fniss bus. men är man bäst så är man. and btw tbh my friend? Skriv låtnamnen och dissa dina MIDVH (mannen i den vita hatten) DOJD (du och jag döden) HH (hagnesta hill) osv. it looks stupid. Men vi har en rätt trevlig diskussion, om favoritlåtar, onödiga låtar, konserter m.m. Men, there's a problem.. U see, he's never been on one.. ändå så ska han sitta o diskutera konserternas slut osv. Bäst för han att han är snygg för han kommer inte komma så värst långt i livet annars... sorry man

biya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback