panic at the utövägen 25,

jag dör nu på riktigt. Jag känner nästan för att ta mina nyinköpta hörlurar, min nils, lyssna på riktigt deprimerande musik o sätta mig inlåst på toaletten... gråta och skära mig. MItt hjärta är alldeles av, brustet i tusen bitar. CHUCK BASS OCH BLAIR WALDORF. jag</3chuck. men jag älskar honom fortfarande. Han berusar mig. Den blicken, den kroppen. MJAU. Jag sover alltid gott när jag tänker på Chuck Bass. Och även om han strular runt med hoe blair, så är det en del av honom. Vi lyckas alltid dra oss till bad boys va? Players och dryga män. men vafan går livet ut på? Om de inte finns tillräckligt många snela män åt alla vi kvinnor i världen får man faktiskt ta det man får. Tänk va mer värdefullt det skulle vara med fem minuter i ett hörn med min loverrr ed westwick, än en snäll kille i en timma eller två. Meningen med livet är väl att fullt ut njuta av det? helt klart. Men frågan är väl hur vi prioriterar för att få den njutningen av livet vi vill ha...

På tal om de, ja.. Teknikmagasinet är meningen med livet right? Det är så deras slogan går... Kan vi inte leva utan teknik? Mobiler, mp3er, leksaker och batterier. En uppsats ska skrivas i det engelska språket tills efter påsk.. Om just meningen med livet. Jag tror inte min lärare tar mig seriöst om jag skriver att teknikmagasinet är meningen med livet. We'll have to dig deeper into the hood of our souls rajt? Till råga på allt så ska vi innan/samtidigt läsa en bok om en gammal gubbe som får en sjukdom och vet att han ska dö, och vill göra de mesta av sitt liv istället för att bara vänta på sin död. "Death should not be embarrasing", säger han. The old wise man va. Vi kommer bli så kloka, vi i samhälle med utlands studier årskurs 2 klassen. Det kommer sluta med att alla förstår att det inte finns någon jävla mening med livet och att vi har en suicideorgie.. Eller så blir vi psykologer i världsklass allihopa...

för det finns en mening med livet, vi kan bara inte sätta fingret på vad och vart den är...

och, jag älskar kluriga uppsatser.. don't u?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback