lägg din kärlek på mig

Torsdag morgon, klockan är halv sju. Nyköping häng, Kent på Rosvalla. Det var lika bra som det bara kan vara, men jag ska vara ärlig. Kent med underbara Jocke Berg i spetsen kommer nog alltid ha svårt att leva upp till mina förväntningar om dom inte hittar på nått nytt, nått eget, och nått spännande. Jag har varit på den vita konserten. Jag har varit på en 18 000 personers tältturné. Klart det är väldigt mycket annorlunda att gå på en helt vanlig konsert, som inte är utsåld och hälften väljer att sitta istället för att stå. Det gör de inte på nått sätt dåligt, men de är en pärs jag har iaf. Men jag var lycklig, jag var lycklig då. Fast måste ju kritisera mot dissningen av Utan Dina Andetag som inte spelades. Det stack i hjärtat när Mannen i den vita hatten spelades innan slutet. Kvällen, dagen, hänget, var underbart. Donken x3 på en o samma dag, Malin råkade armbåga Idoljury-Daniel, och vi fick skjuts hem av en snäll far. Och jag <3 familjen btw...

Lördag kväll, och 18års middag hos stella som fyllde år på fredagen. En kväll med melodifestivalen, vin, vin, vin och åter vin. Trevliga människor på de här och en lyckad kväll är skapad.  Hej emelie, det här är mamma.

söndag kväll, och plugg. jag ska ha läst 99 sidor i en bok tills imorn, jag är på sida 5. Jag måste skriva en äcklig uppsats, o det går inte så bra. Jag vill hellre sitta här och lyssna på melodifestivalslåtar. Det är så mycket jag skulle behöva göra, men inte har tid till. Det är inte lätt att prioritera rätt, med lite tid i bagaget.

SOVA ÄR BRA FÖR HJÄRNAN.
så, god natt då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback