rakim dont need a girlfriend

dagen har bestått av sol och bad med G-man och Harre, och nu hänger jag med empiz och maltizz as usual. Inatt sov jag själv, och det gick bra. Men det är två saker som skrämmer mig.. Den döda fågeln utanför, och yxan som hänger på lilla huset.. Fast katten o jag tuffade till oss och sov finfint utan att vara rädda cirkus.

På eftermiddagen åkte jag på gurras pakethållare halvvägs till orminge, för att sedan gå till orminge och få en spruta av självaste elins mamma, och sen bege mig till orminge skola och gå  på tor o noras skolavslutning. Dom var överlyckliga när jag kom eftersom nästan alla andras föräldrar hade kommit utom deras.. typ. Lite smaksig rulltårta med grädde, Orminge skola sången och den blomstertid nu kommer senare så hamnade vi på donken.

imorgon är det la skolavslutningen, urspring ala karin och en mottagning hos familjen. Myspysgysfys.

dagens goda gärning: vattnade gräsmattan
dagens artist: veronica maggio
dagens trevligaste: ett mejl från mi abuela

pöwss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback