shine shine shine on

idag har det varit både en bra dag, och en dålig dag, och sen bra o sen dålig. Jag jobbade på mitt kära kattpensionat till en början, och terrängcyklade hem för jag är så fruktansvärt häftig. Jag kom hem o hade träningsfnatt så jag la mig i ett litet hörn utanför mitt rum och intog plankan position, gjorde ett par armhävningar, (nu jävlar skåning) sit ups, rygglyft och 90 grader. Lillebror skulle också vara med o träna. kulkul. Bra. Sen duschade jag o skulle till staden med mina vänner för att shoppa. Trevligt. Shoppinglycka? Nej. Ont i fötterna? Ja. Dåligt.  Kom hem o åt tacos för första gången på hur länge som helst. Bra. Började packa. Dåligt. Nu: Packningen är på gång o jag är fett med tagg. BRA.

Jag har också börjat tagga inför teoriprovet som äger rum den 28 Augusti. BRA!

puws haj

ps. snart åker vi till zakynthohohohohos. ds. ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback