mjaui

I början av sommarlovet bodde jag i lännesta, och nu hamnade jag i hasseludden, för att ta hand om kissekatter, en hund, en kanin och en tussehamster.. Och ett hus. Det var trevligt... Men jag blir mer o mer desperat.. på att flytta hemifrån, och skaffa katt.. Det är den enda anledningen till att jag skulle vilja vill flytta hemifrån.. typ..


snuffe bengal


siames baby

ÄR DOM INTE SÅ SÖTA ATT MAN KISSAR PÅ SIG??

Men sure, jag pungar fram en egen lägenhet och SEN 8000 till för en sån här rackare.. jag dör! Men, när jag blir fotbollsfru så är ju pengar inget problem.. Just gotta find the fotbollsman..

Eller så får jag ta o sluta på hasseluddens kattpensionat så jag slipper se katter så ofta. MEN JAG VILL.

buhu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback