skvaller-tjejen

Ja, premiäravsnitt av gossip girl. Inleds bra, grymt bra, med svenska peter björn and john i bakgrunden. Pluspoäng. Tjejer, killar, drama, mode. Ja det låter kanske jättelöjligt.. Och vissa saker var nog jättelöjliga, men de verkar ju intressant. Äntligen något att följa för little miss sandra ek som aldrig följer något program? Vi får väl se, vi får väl se.

Men jag ser fram emot morgondagen, inte dagen, och inte eftermiddagen, och egentligen inte början av kvällen heller.. förutom att man kanske får nått gratis i sporthallskafeterian HOHO :D *lyckeeeliiig* men efteråt, ska vi ju ha KLADDKAKE OCH SEX AND THE CITY MARATON HOS MALTI. Grymt najs. Det bjuds på tv underhållning av allra högsta grad, och tre differente specielties ala chocolatekladdiskakisar. <333 VI SKA NJUTA! och sen måste jag nog plugga lite matte, men FUCK MATTE B JAG SKA FORTFARANDE GIFTA MIG RIKT!


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback