*sjhu*

suget börjar sakta men säkert komma tillbaka? Att göra sig hörd, att låta någon annan få veta vad jag tycker, och hur jag mår. Inte för att det kanske är många som bryr sig, men att de finns där. Att kolla tillbaka på, skratta åt, och tycka är patetiskt.

ÅHNEJ det kalla kyliga vädret har ställt in dagens träning, men guuuh va synd va. Istället blir det dubbelpass imorn va? Jag kan ju inte dissa jacob liksom. Det blir kicki med ida, och sen fotboll efter de.. hoho tomo is gonna be hard men what the fuck du vet. DÄ ROLIGT IBLAND DÖ, och jag kan ju slappa liite på fotbollen om jag måste liksom. hoho

idag är dagen då,
jag tror att jag insett att jag inte kommer hitta min kalender, geografibok med block. Jag får köpa nytt.
jag ska plugga arslet av mig med matteboken<3
biljetterna till håkan släpps
jag bokade håkis album från bengans.se
det är 13 dagar kvar tills semeldagen
det är 36 dagar kvar tills min 18årsdag.
dagen efter natten då kylan kom tillbaka till sverige

dagen då jag...
xxx

Kommentarer
Postat av: Malin

oj oj oj, en maaaassa nya inlägg :D
jag gillare !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback