psyket, vad är det? men lite 94011 på det iaf, för dom ser mkt godare ut.

På ICA var de köttfärs, o på konsum är de fönsterputs. DRYGA ÄCKLIGA KUNDER. Sluta hitta saker o irritera er på, det är ju faktiskt inte mitt fel att fönsterputsflaskorna inte är fyllda och massa? Och snälla lägg sträck-koderna åt rätt håll. suckasuckasucka, men de är kul ibland., när snygga killar handlar av mig. Idag förälskade jag mig nästan i en kund...

hultan, peacis, arvika, siesta, emmaboda, reading. NFBDNNFAFHDJSDFSJDF!!
Kan inte alla bandsläpp vara mer klara, så man kan bli mer taggad och börja planera sommareeen..?? Det är fortfarande mörkt ute, vart är ljuset våren skall bringa med sig? Fast vi kanske inte ska säga än att våren är påväg, snön kommer väl snart igen, och sen så ligger vi och solar på emelies veranda i april, och helgen efter snöar det igen. MEN SOMMAREN SKA JU BLI UNDERBAR SÄGS DET. man får hoppas iaf, och om inte vädret i sverige blir bra.. så får vi hoppas att greklands väder 29/7-5-8 är bättre<3

vi är oroliga allihopa, men innerst inne har jag ett lugn som hjälper mig att inte panika över det. Men pengar är alltid ett problem, men snart kanske det blir mera jobb på konsuuuuuum såklart. Så vi kirrar lite mer pengar i månaden, lite mer pengar till sommarens alla planer. Man vill alltid göra så mycket, och blir alltid lika ledsen när det inte går som man vill.

hockey det är fan min grej.. JAG BORDE VARA SKILLAD JU. Min papi var ju proffs ala proffs, och spelade med massor av alla de bästa svenska spelarna innan han skadades. Men jag antar att allt bra inte går i arv, fast de vet jag ju redan.

Fast jag har onda knän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback