i huvudet på sandra ek, irritationen om att prata dålig engelska

ikvälla var jag med min vän. Vi åt våran nationalrätt, och vilade. dvs vi åt fiskpinnar, mos och dillsås och jäste framför tvn. ugly betty. och i huvudet på carolina gynning. Varför har Carolina så fint hår? är min inledningsfråga. FETT IRRRRIII. Och sen, alltsååå. Hennes engelska är ju bedrövlig.. Jag var tvungen att fnissa lite granna, fast mest så var det irriterande.. alltså, nej jag har inte feta skillsen i engelska, varken innan eller efter jag spenderade mina tre månader i engelandet. MEN VAFAN. Engelskan finns ju överallt. Okej att hon är skåning, de kanske är svårare att få bra uttal i ett annat språk då? Haha, vad vet jag? Men det är väl inte lika okej för de? Svenskar är bra på engelska, eller är det bara våran generation som leker haxxor flaxxor medans våra föräldrar osv sitter hemma o skäms? Det gör dom, iaf mina föräldrar.. Men ändå. Och speciellt som programledare o allt, hon har väl tom själv bott i usa eller nått o lekt modell? men sou vatt de fukkkh är problemet?

PINSAMT CARROO PINSAMT


men hon är väl tillräckligt snygg att de inte ska göra något.. så vi får väl nöja oss med dåligt uttal och uuubersvensk dialekt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback