ändå så beter jag mig som om jag vore med i ett "östra enders" avsnitt. Och jag saknar matt lite<33

Det är lördag kväll och jag antar att jag borde vara taggad till tusen, men nooo. Jag sitter här hemma, äter för en gångs skull sk lyxig mat för vi har gäster.. och jag laddar ner Sympatimusik, det kanske säger något om mig själv. Fast innan jag ska börja lyssna på min sympatimusik så ska jag lyssna färdigt på WOMBATS<3 Jag kommer ihåg första gången jag hörde talas om dom. Det var på den tiden innan jag blev en hoe på cedars, hoho. Lille Jack hade en tshirt på sig.. och en kofta över.. Det var en stor rosa pratbubbla på den vita tshirten.. eller nått.. och så stod det I AM A WOMBAT.. Men eftersom han hade koftan på sig så syntes bara I AM A WOM.... och jag trodde att de följande bokstäverna skulle bli AN. som i woman. Men nä icke sa nicke. Men de va kul iaf..
sympati.

THIS IS NO BRIDGET JONES

dagens låt: Wombats - Kill the director

xxx

ps. vi måste klämma in en dagens godaste också:
dagens godaste: kokostoppschokladisar.
och en till va?
dagens jobbigaste: att naturgodis är så dyrt =(

ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback