the f word, och extrem lycka.

jag vet inte hur allt ska gå ihop, ekonomin liksom. Jag hade ju tänkt betala av min resa först o främst. Men nu när Kent kommer till peace and love, vad kan man göra förutom att bokabokaboka? och där rök nästan 1500 av mina två tusen som skulle gå till Zakynthos-kassan. Attans. och sen måste jag betala håkan, och sen, håkans skiva när den damper ner i brevlådan. och timo, ynka 155 kronor. Men det blir ju mycket i slutändan när man lägger ihop allt. Sedan har jag gått o blivit desperat efter att se hives, och än så länge så är enda chansen wtai. för det är där the action is du vet. Pelle o jag, chris o jag. publiken o jag. orgasmera mera till den svarta och vita plattan.. på universitetet.. och sen när jag fyller ARTON OM FAKTISKT BARA TIO DAGAR! :D så måste jag ju ha pengar för att gå ut. detta mina vänner, kan sluta riktigt illa.

för detta år är året då sandra karin anna ek blir ruinerad, bankrutt, fattig..   (eller hängd av obetalda skulder) 
på grund av kärleken till musik
till utforskandet av världen
till livet som 18åring
kärleken att leva

död åt mig,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback