msakcafkjshjdghagh fj ARTON ÅR!

det är min artonårs dag idag, eller igår, eller vad man ska säga. för 49 minuter sedan så tog den tyvärr slut.. Men wtf man kan ju inte fylla år hela livet va? vore nästan jobbigt ju. men jag sitter här iaf, dricker champagne ur ett whiskyglas med modesty blaise på. och jag har varit på wollmars, och druckit öl. Och innan dess så var jag hemma och åt tårta och god mat, fett god tårta o den bakade jag alldeles sjäääääälv. hoho. men iaf. jag sitter här och snart ska jag sova. det är en big day tomo u no. först ska man nästan upp med tuppen, klockan åtta närmare bestämt.. för att lyssna PÅ PREMIÄREN AV HÅKAN HELLSTRÖMS NYA SINGEL JU PÅ P3, UNGEFÄR MELLAN ÅTTA OCH NIO SÅ DÅ FAN MÅSTE JAG VARA VAKEN! och sen så ska jag sova lite, sen så ska det bli barnkalas, och släktkalas, och sen ut kanske o fira med vänner.


så GODNATT VAFAN ERA FJOLLOR FÖR NI ÄR INTE ÄRTON :D

och när jag säger ni, så menar jag självfallet alla er som inte är arton.. typ. malin. för du är väl ändå den ändå junioren som läser detta iaf. hoho

cocococoocvgfuiglhaghiudghdgbdlkjfghvirughdjvnabatjhgdjslk jhnfävp


gdghfjlh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback