hyphen

ceasers. former ceasers palace. Nu jävlar. några alldeles lagliga klick på nätet, och vips. Uppladdningen inför peace and love börjar IDAAAG MFDSJJKLFHDSFL!En uppföljning av köpandet av biljetten.. som är nästan kirrad o klar vid det här laget. Och jag ska prata med nina, såkan hon snacka med nino och så har jag vips ett backstagepass på peace and love bara för att jag är så snygg o alla älskar mig. Vem vill inte parta med en nybliven 18åring som har gått på fritids med trummis Ninos mamma som fritidsfröken? me love iaf.

jag ska börja lyssna, börja gilla, lära mig att älska omde går. Kent är alltid prio. och om hives skulle lyckas ta sig till den söta staden borlänge, så är dom också prio.  (man kan väl få hoppas lite iaf? ) Sen är det nytt som gäller. Jag o malte ska hänka på allt, även om vi inte är så musikaliskt insatta. Musiker är snygga,  och vi med. livet blir en fest, she dont mind

xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback