<3

"Vet du vad det är för dag imorgon?... Det är en dag närmare midsommar. Och en dag närmare julafton... och en dag närmare nyårsafton" soet väktare @ forum nacka

jag får ett telefon samtal ca 16,15.. : Hej jag ringer från konsum, du ska jobba o skulle vart här klockan 4.

Snacka om att jag fick panik, inte bara med tanke på att jag lovat min tränare att träna, utan för att jag var ensam hemma med småttingarna :o jag sa att jag inte hade någon möjlighet att komma.. men sen så ringde jag o biktade mig hos mor och hon sa att jag skulle skicka dom till henne så jag kunde åka.. men bröderna kom hem så de slapp vi. Jag var en timma försenad, jobbade över en timma, och fick en extra timmes lön. I <3 ob. men jösses amalia hur fan kunde jag glömma bort?

nu har iaf men in trees börjat, FÖR ATT FUCKING HÅLLA PÅ I JÄVLA FYRA AVSNITT SEN ÄR SÄSONG ETT SLUT. Varför i hela fridens namn stoppar man i en serie och har typ 8 månaders uppehåll för att sedan sända fyra avsnitt? woooyöööh? jag fattar inte. Men jag skall njuta ohja. det är så sorgligt alltihopa att man vill döööö, men nej då. Och topmodel. Alltid lika tråkigt i början för då är alla så fula tycker man. men snart så!

PSFFS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback