worst day

Konsum har gett mig två av de värsta dagarna i mitt liv.. Men idag var det iaf inte bara jag som var drabbad, utan alla kassörer i alla Coopbutiker i hela Sverige.. Systembolaget också lite o säkert många andra butiker.. Pga nå virus skit så fungerade inte kontokorten som vanligt.. Verkligen bra tajming nu i juletider o allt när hela centrumet är fullproppat med folk.. Helt plötsligt slutade alla typer av kort att fungera, det var kul att berätta det för kunder som stått i en 30 meter lång kö o kommer fram o har inga kontanter. Kaos. Gissa om kön till bankomaten blev lång? Sista timman gick jag tillbaka med alla korgar och vagnar  med varor som kundera lämnat för att dem blev sura. Fy satan. Sån skit fick jag stå ut med när jag kunde ha gått på skolavslutningen och möjligtvis tjänat en biobiljett och myst hela dagen. O till råga på allt så hade jag lite rast, och på lunchen  när jag var jättetaggad på min lunch o var lagom hungrig så började jag att läsa Expressen. Det ångrar jag. Jag kommer till en artikel om en liten pojke som föddes med en växande fot i hjärnan. Då tappade jag aptiten.. 

Fast jag fick se min konsum-man, now refered to as the Priest. När jag satt på bussen hem lekte jag Gifta, Ligga, Dö med manliga gestalter från jobbet.. Det var lätt. The Priest är min man, skåningen är mitt ligg och Dö ska han den där äckliga. Skulle de bli så så skuller jag nästan vara nöjd på min arbetsplats.

Bussresan hem började hemskt, jag sökte en plats på bussen men hittade ingen o slutade upp rätt långt bak.. Efter mig kommer ett par tjejer... SMÅ tjejer, varav den ena tjejen är typ aspackad och stinker och är allmänt jättejobbig.. Observera att klockan är 21.00. Jag var omringad.. Jag spanade in en nybliven ledig plats o gick därifrån.. Precis när jag sätter mig ner så knackas det på min rygg.. Snett bakom sitter en kille. "Sandra Ek? Känner du igen mig? :)" O de var klart att jag kände igen honom. Det var min dagisfriend Petter. Det var trevligt. Vi pratade lite om vad vi sysslade med o så där. Sen sa vi Ha de bra och satte oss tillrätta. Jag blev lite glad faktiskt, han är trevlig. Sedan slog det mig att det typ inte finns några från min dagis/ låg/mellan stadietid som vuxit upp och blivit snygg.. Nitlott verkligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback