what have i done

Det var en hel månad sen jag skrev ett ordentligt inlägg.. Jag har inte riktigt tid, fast de är å andra sidan också fel att säga men ändå så rätt. Torsdag, en vanlig torsdag. Skoldagen som börjar 8.20 och slutar 9.40. Gustaf bestämde oss för att fördriva lite tid i forum och sedan spontanäta lunch. Det var trevligt. När jag kom hem vid tolv satte jag mig bestämt i köket för att plugga.. Jag plockade fram alla skolböcker jag idag/ikväll och i helgen ska sysselsätta mig med. massor.. Jag skrev upp alla spanskaglosor vi har till provet imorn, övade lite.. Sen var det dags för soffan paus, kolla på disneychannel och somna. Efter en efter-soffblunds-hundpromenad var det dags för varm choklad, grädde och mera plugg. Det var då jag insåg att jag måste börja ta tag i mitt liv, det var nästan två timmar sedan. Ett utomordentligt PM som inte påbörjats ska vara inlämnat imorgon, ett spanskaprov 8.30 ska göras och laddning inför matte c prov på måndag och cambridgeprov på onsdag ska hinnas med innan respektive dag. Hej plugglördagkväll<3<3<3

Om fyra timmar har jag träning också, motivationen är hög.. Speciellt med tanke på att de senaste två träningarna har vi endast varit ett handfullt antal spelare.. Ikväll vill jag inte. Men som man innest innerst inne vet så kommer man inte komma till insikt med något pluggande på just den 1.5 timman man spenderar utanför huset...

I all denna röra känns det skönt att skriva, fast de tycker jag nog varje gång.. Svaret på varför det bara händer ca varannan månad existerar dock inte. Saknar 8an o 9an, när jag o malin bloggade minst 5 gånger OM DAGEN konstant hela tiden. playaheadblogg is the shit hahaha.

puss love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback