Lördag med Sandra

Jag vaknade imorse av en blixt, och en en till. Min lillasyster tog kort på mig när jag sov. Väldigt spännande. Efter det fina uppvaknandet gick jag upp och kollade på disney channel med mina syskon. Lilla sjöjungfrun gick i repris från igårkväll, så vi såg den igen. Efter en liten frukost, dusch och STÄDNING (jag mår faktiskt bra) så begav jag mig till min fader för mina småttingkusiner skulle vara där. I felt lost. Vi ser dom nte särskilt ofta eftersom dom bor lite längre bort (älsvjö) osv.. Och med tanke på att jag inte bor hos min pappa så ser jag dom ännu mer sällan.. Dom förstod nog inte ens vem jag var. Det kändes liksom sorgligt. Att dom tror att hon är deras kusin när det faktiskt är JAG. Well. Efter en kaffe o en pratstund gick jag till coop för att inhandla julbakeingridienser. Kola och mintkyssar stod på planeringen. Förutom att mintkyssarna blev mindre fina så var det trevligt. Sedan målade vi änglar. Mamma mia! kom näst, och i soffan satt jag och mamma och sjöng i kör.

Och nu är jag supertaggad på att sticka nånting och sy min studentklänning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback