doktor snuggles

Det är åter igen Torsdag. Torsdag är en perfekt soff och plugg dag. Med sån tur som jag har så behöver jag inte plugga så värst mycket. Bara liiite. Jag kom hem efter skolan och gjorde mig lite frukost, ciabatta med lönnebergaskinka och te.. Och fyra ischokladegodisar =) Tv:n sattes på och jag kollade på mitt favoritfavorit-programmen Goof Troop, a.k.a Janne Långben och hans gäng, på DisneyChannel. Underbart. När de två avsnitten tog slut och Timon och Pumba tog över så bestämde jag mig för en liten tupplur. Det blev två. För att komma igång gick jag sedan ut med min vovve. Det regnade men ändå bestämde jag mig för en extra lång tur.

Igår var det onsdag. Medans hela skolan hade kompletteringsförmiddag (lediga fram till 12.20) så begav jag, siri, sophie, isa, karin och malin till ABF huset för att från 9-16 sitta och ha prov. The Cambridge Certificate in Advanced English. Otroligt spännande. Vi får väl se hur det gick i februari när resultatet kommer på posten. Kvällen spenderades hos emlan_kram. Vi kollade på Grey's och Mamma Mia. Trevlig kväll förutom att jag var väldans trött.

Tillbaka till nutiden så ska jag försöka plugga lite innan dem där små barnen kommer hem och förstör min koncentration :O

pussis


Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Åh Dr Snuggles, de va längesen!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback