chrissy

Igår var det julafton. Vaknade o hade mys med familjen. Jag tvättade håret med Yasuragi schampo. Me love a lot. Efter några trevliga gäster gick vi till mormor som alltid. Där kom jag på en sak.. Varför säger vi att vi ska kolla på Kalle Anka på julafton? Han är ju egentligen inte mer med än Musse Pigg eller någon annan Disneyfigur? Detta är ett mysterium.. Senare på kvälla begav jag mig hem till min far, och vi spelade guitar hero aerosmith och wii hela kvällen, och hela morgonen idag. Det var trevligt. Det hade jag inte förväntat mig. Idag träffade jag Karin och vi utbytte våra julklappar. Jag är faktiskt väldigt nöjd med alla mina julklappar. (typ)

Hur som helst så känns det som att det är dags att börja träna... Wish me luck


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback