baby

Igår lekte jag och Emelie vuxna. Vi var på systemet. "Det är så skönt att ha egen lägenhet äntligen" haha. Efter våra ormingegangstah-bravader gick vi hem till mig och åt och kollade på Grey's anatomy för att sedan gå hem till Emelie istället och äta firre pirre och dirre. De va najs. Medans vi lagade mat lyssnade vi på Vinyl 107. Vi hade en duettsession med stekspaden när Buttercup kom. Det är oftast så vi beter oss i köket på storholmsvägen. Men fråga inte varför.

Morgonen därpå var det dags för klippning och slingning av mitt hår. Jag är nöjd, men de är nått som tynger mig ändå. Dunno why. Hur som helst så är det inget att göra åt =) fniss. Kvällen bjöd på fyra timmar på konsum. Väldigt kul. Men jag lyckades fixa skjuts hem, otroligt duktigt. Hädan efter ska jag alltid göra de. Mohaha.. Jag paxade att sitta fram efter som vi blev en till.. "Nähädu. De kan man bara göra tio meter från bilen och man måste säga shotgun och det innebär att du måste betala mina böter om nånting händer" Fan. Men hur som helst så lyckades jag. Jag överlevde att åka en bil med sommardäck med en gasen-i-botten-förare. Jag blev tillochmed bjuden på fest också, men nja, kombinationen kändes inte riktigt fullständig men det var otroligt smickrande..

Nu är det Grey's som gäller igen, och imorgon är det nyårsafton.
PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback