Laganas,

Då har vi äntligen varit i Laganas, Zakynthos, Grekland, Europa, Världen.. Jag och mina bästa homies. Vi kommer dit och allt är lovely. Vi drar till stranden med våra nyinköpta badmadrasser, varsin breezer och humöret på topp. Väl vid stranden är våran inköpta dryck slut, och jag och maria springer till närmaste mini market o köper några till. Sedan kommer vi på att det finns "hål" i våra badmadrasser, och trycker ner alla flaskor i varsit hål o simmar ut i havet. Havsbar is the shit. vi bestämde oss för att innan hemresan skulle fylla alla 18 hålen.. Men, så taggade var vi inte när vi väl var där. haha. Utgången den kvällen blev trevlig, och jag fick bli eskorterad hem efter en tequila för mkt och noll lokalsinne..

Dagarna gick och shotglasen uppdruckna. Med våran bästa bartender Rob lyckades vi få en del gratis. <3 us love. Vi spenderade sena nätter på basshunter och cascada clubbar. Sweden is the shit eller? Tycker iaf malin vars största idol är cascada.. suck. Måste ju också säga att jag iaf har dansat på bardisken till Sweet Child of Mine, vad har du att komma med?

Träffade en wowowowowowowo snygg engelsman som jag fick lite napp på. En topless dj. haha. Tyävrr så råkade jag dissa honom pga av en händelse och då dissade han tillbaka.. Efter den kvällen var de ingen som ville gå till hans bar längre.. =( gråt, han var så lovely. Men life goes on. Engelsmännen härjade överallt, och vårat hotell var överkryllat av högljydda skottar. Varför är engelsmän sådana drägg? Dom är ju så trevliga ofta (eller iaf inte superdrägg) när man träffar dom i englalandet. Väldigt tråkigt men några trevliga fanns att samtala med.

Jag har säkerligen missat loads of funny stuff to tell eftersom minnet inte är på topp sådär två veckor efter resan.. Malin dock har nog en del nära minnen av den... Den.. men ju mer jag tänker på de så kanske jag poppar in one or few minnen till från denna vecka.

Sista dagen slutade som alla andra dagar, hemgång en sisådär efter donken och sängdags vid halv sex på morgonen.. Vi som skulle ta de lugnt o va hemma runt kanske två? Ja strax innan åtta ringde klockan för att ta bussen till en skitflygplats utan mat. V'gen dit var lite otrevlig för vissa personer inte inte alls mådde särskilt bra... Inga namn nämnda.. haha. Väl på flygplatsen så låg vi på golvet och svalt och frös och sov. Det fanns ett äckligt cafe med majonäs på svettiga bagetter, äckligt kaffe och godis som inte tilltalade. Att flyget blev försenat och det tog år o dar innan vi fick mat mådde ingen bättre av. Väl hemma så regnade det, o det har de gjort nästan nonstop ända sen dess.. + på de så hade jag super lock i mitt vänstra öra i över 24 h.

Jag kommer snart bli deprimerad, ta mina 6000 jag har kvar på lönen o flytta till värmen. Vem vill egentligen ta studenten?

puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback