donken by night

Han: Heeeeej. Vill du med på efterfest? Mat o lite chill..
Hon: njaee de tror jag inte.
Han: Men, har du några tjejkompisar?
Hon: Ja, tre stycken...
Han: Fan..
Hon: Jahaa var det en såån efterfest? :O
Han: Vaa nej vadå? Men, vart kommer du ifrån, hur gammal är du o vad sysslar du med?
Hon: Nacka, 18, Konsum.
Han: *NEJ PANIK* tree positiva svaaaar. Men, beställ en chicken wrap åt mig snälla...

Någon minut senare

Han: Det känns som om det finns nått magiskt mellan oss, tycker du inte?
Hon: Njae jag vet inte riktigt..
Han: Men, följ med, o beställ en chicken wrap åt mig.. *lägger sina händer på hennes höfter*.
Hon: Nej tyvärr.. *beställer mat*
Han: OCH EN CHICKEN WRAP. Men, gå inte. Följ med..
Hon: *puss på kinden* hej då. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback