historien om sandra ek och natacha peyre

Jag tyckte Natacha Peyre såg ut som en hund, en tiny chihuahua/råtta med sin näsa, kinder o plutande läppar. Och jag tyckte att det var ännu sorgligare att just Dhani förälskat sig i henne.. Idag har jag sysselsatt mig med att läsa hennes blogg.. Och jag måste säga att jag helt ändrat ställning om henne som person. Ja, hon har förstorat både bröst och fixat sina läppar, hur bra kan en sån förebild vara? Men när jag läste hennes blogg så fick jag en känsla av att hon inte är nått annat än en vanlig tjej, förutom att hon har lite fler resurser att hålla sig med.. Bara att hon ska förminska brösten tycker jag visar att hon håller på att mogna från sin porrkarriär.. Men många kan fråga sig, vart gränsen vid porr går? Är detta porr eller konst? Frågar hon när hon lagt upp den här bilden på sig själv. Är det porr eller konst?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback