hey little borlänge

THE HIVES TILL PEACE AND LOVE.  Festivalen är räddad, inte för att den var i risk att bli dålig.. Men nu behövs det nästan inget mer för att complete my needs. Wombats, Kent, Hives, Håkan, Timo, Mando, Johnossi, JILL JOHNSON (haha) DLK är exempel på några som står på min spellista. Krockar dom så dör jag, men mest så dör jag om Kent Hives eller Wombats krockar med varandra.. låt oss be att detta icke händer.

Idag har jag officiellt tagit en paus i min fotbollskariiär.. För att tänka på annat, men mest för att få tillbaka suget att vilja gå dit och träna regelbundet.. Så nu ska de pluggas o slappas, hänga med homies o sova.. Fast de känns inte 100 bra faktiskt, men jag vet att de kommer göra mig gott i längden.

pössi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback