freden och kärleken

...som vi så ofta pratar om nuförtiden. igår var det exakt två månader kvar tills vi sätter oss på tåget till allas vårt borlänge för ännu en musikupplevelse fylld med just peace and love. Why not? Bandsläppen har varit många, och listan-på-de-sevärdiga blir allt längre. Det är väl ett tiotals stycken band som måste ses om de inte krockar, sådana givna artister och band så som Kent, Håkan Hellström och the Hives..  jag-vill-se-om-jag-har-tid-och-lust-listan är desto längre och innehåller bland annat Pascal, Hästpojken, Millencolin och Jill Johnsson (som borde nästan vara på jag måste se listan!) Det  finns också en band-jag-vill-ska-komma-lista. Där bland annat The Donnas står och väntar, tillsammans med Lars Winnerbäck, Backyard Babies och Firefox AK.

Dagen har varit sjuk, och jag har legat i min säng med laptopen hela dagen och försökt skriva en sk kravanalys på två idrotter. Hur intressant som helst vettu.

pössy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback