andy warhola, and le shopping

Studiedag och dagen började på bussen till slussen 12,07. En tripp till det Moderna Museét, then off to the city. Dagen slutade bra, för både mig och Malin.. Som vi brände hundralapp efter hundralapp efter hundralapp... osv. Med den ena kassen efter den andra vandrade vi hem med massor av nya skor och kläder, nöjda som få!


Och så över till dagen.. Jag vet inte, men jag skulle gissa att jag sammanlagt har gått på max 10 kickboxningslektioner, alla med min kära jacob.<3 och så kommer han fram till mig och ida och sa: Ni två är för duktiga för nybörjarklassen... Jag vill inte se er mer här.. Fniss whos got talent now va nacka?? Ere inte jag så sääääääg. mihi. Så nu ska vi väl avancera oss, iofs så har ida kunnat avancerat sig mycket länge eftersom hon har years and years of experience och är stark as hell också.. NEXT WEEK I'LL KICK YA'LL ASSES ALA BETTER!


lovelyeh<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback