gräsligt och gräsligt.

Det är två saker som tynger mig idag. För det första så såg jag idag, bland de fulaste, mest patetiska tönt wannabe fjortis tjej ever. Hon hade klistrat ett klistermärke likt en skylt på sin svarta t-shirt. Det var röd och det stor: Varning för katt. Jag trodde jag skulle dö. Vem faan sätter på sig nått sånt om man inte ska på typ maskerad? Skämmigt.

Det andra är urtaget några timmar senare på träningen. Den lilla divan springer med bollen, jag springer efter för att försvara men liksom as usual är jag lite lat så jag tar inte ut mig allt jag har, och lex luthor kopian skriker: BRA DU ÄR SNABBARE MYCKET SNABBARE! Jag kände mig gammal. Inte fan va hon snabbare än mig, MINDRE och smidigare kanske.  Jag gav upp och sket i det. Nästa gång ska jag fan inte slappa och jag ska faan inte vara rädd för att trycka ner käften i gräset påna. Man käftar inte med eken så är de bara...


over and out alpha one.

Kommentarer
Postat av: Ida

alpha one come in! haha ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback