wellwellwell..

tänkte utöka min smashing nya blogg med ett andra inlägg. igår, inatt och tills en halvtimme sen ungefär har karin varit här. Vi kollade på film på kvällen, och lite på natten också måste jag säga. och sen så sov karin länge, närmare bestämt till halv tolv då våran puckade hund kom o väckte henne.. jag själv var uppe i ottan och jobbade! DUKTIG! Och eftersom mitt nyårslöfte är: sluta vara lat.. (där ingår också sluta äta och var lat, speciellt godis. här ska SPARAS!) så jag gick hem från hasseluddis. Iofs, pga att jag missade bussen. men ändå.. Det regnade. Och jag hade kunnat cykla men jag tänkte att det är bättre att cykeln står där tills de är panik och jag missat bussen liksom. Orka gå hem varje gång? men iaf. duktig, och så gick jag ut med hunden UTAN att någon sa ett ord om att jag skulle. Jesus här springer vi fram. Lathetslöftet ingår också träning. Och där spricker det, för jag tror inte jag orkar träna ikväll... jag mådde jätteilla alldeles nyss.. och det "kan jag väl göra i några timmar till" eftersom jag dissade emelie. Fast jag känner mig ju inte jättebra nu direkt, men hon blev lätt sur. Sa bara hej då och la på telefonen. Jag bad om ursäkt men hur skulle jag kunna veta att jag skulle må illa..? och så trodde jag att de kanske skulle kunnat gå över tills jag skulle bege mig dit. Men jag ska dit imorn .. Watcha lite oc liksom. Meeen. iaf. skulle kanske ta o städa? om jag är "frisk ikväll" tyckte sara att jag skulle hänga med henne på något jippo hon typ var bjuden på, och inte vågar gå själv. Hihi. pojkar är så läskiga ibland, jag förstår henne. :) Men, iaf. This is it for the moment honeis. (borde de inte stavas så..? om man ska skriva i plural..)

PUSS O KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback