torsdag.

jag är orolig för retard.. seriöst orolig. på riktigt. han stod vid nacka trafikplats idag när vi va där och väntade på bussen. han hade sin beiga mössa, och glasögon. Jeez. och det är liksom själva problemet. glasögonen satt jättesnett, och jag undrar då förståss vad de är som har hänt?? tänk om de coola (töntiga?) gängen i skolan har hoppat på honom och snott hans glasögon eller slagit honom eller nått.. :( sorgligt!

mu su1 var på musikal idag, med halva nackas mellanstadieelever. Det såg nog bra ut. och jag tror nog inte det var en sådan jättelämplig mellanstadiemusikal. mer högstadie. för de första så var alla sånger på engelska, vilket jag inte förstått om jag var typ 11, och för de andra så är dr jekyll and mr hyde inte världens mest okomplicerade historia, och för det tredje så var det väldigt många lättklädda tjejer. (haha)
men iaf, anledningen till att vi var där bland småbarnen är att det var käre klasskamraten emil i våran klass som spelade mr hyde. han var faktiskt duktigt. men fick tyvärr sjunga utan mick eftersom ljudkillen typ haft sönder hans.. :S:( men men. annars var det väl bra. t

änkte också idag lägga upp lite söta bilder från våran lunch och lite kul och sånt där, MEN min damn sladd åkte ner i elins låda hem i tisdags så den får jag inte föräns imorn :( men men. alltså, imorn kommer bilderna you've been waiting for. absolut.

pussisar o kramisaar!

ps. idag tyckte victor och robert att jag var jättesnygg! :) hihi. ds.


Kommentarer
Postat av: Ida

Määh, de va ju för att du skulle låna dom pengar, de kallas fjäsk!
fast du är rätt snygg ändå ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback