The Orminge Centrum, mahahaha

nu har jag precis gråtit massor. För ellan ville se oc och jag ville inte bara sitta själv i köket och äta när hon kollade på de så då kollade jag med, även fast jag egentligen inte ville. Jag är ju mitt uppe i säsong 2 ,och de där var första avsnittet av säsong 4. Fast jag vet iofs vad som har hänt eftersom alla berättat, men det finns en del personer som jag inte har någon aning om varför dom finns.. Men iaf, till saken. Allt var jättesorgligt. Bara så att ni vet. Och elin bara skrattade åt mig. Elakt va? Och jag förstår inte vad de är med alla människor? Varken emlan eller ellan tyckte att det var sorgligt och jag grät så att jag höll på att dö. Är det dom som de är fel på, som är för lite känsliga, eller är det jag som är konstig.. som är överkänslig?  MEN, i så fall så är det fel på karin också, för hon grät jättemycket med. Karin är en bra person, hon är som jag liksom. En vän man kan lita på som inte skrattar åt en för att man tycker saker är sorgliga. Karin: VA ÄR DOM KÄNSLOKALLA? Det är väl så. Jag vet att mamma också är känslig, TILLOCHMED BJÖRN VUXEN MAN 42 ÅR är lite känslig. Känn på den ni era ickegråtare!!!

over and out.

Kommentarer
Postat av: Malin

jag grät som en jävla gris!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback