sommar, och verkligheten

jag vet att det är lite fel att längta till sommaren, jag vill ju ha snö. Men emelie fick mig att längta nå rejält! Hon påminde mig om allsång på skansen, jordgubbar och glass, blommor, vattenmelon, potatissallad och frallor, pringles, flipflop och tunna fina koftor (det vet jag iofs inte vad som är de somriga med .. menmen)

när glass och jordgubbar, blandat med allsång och soliga dagar i stan kom upp blev jag vild! MU JAG VILL HA DET NUU. Eller, jag vill ha de om snön hade tänkte fortsätta strejka. Annars vill jag ha snö en månad eller så. sen kan våren komma o vips så är de sommar och allt är perfa! men iaf. life goes on i den takt den vill och vi kan inte göra nått åt det..

Igår (och idag) var (är) det en serien om tsunamin. En så hemsk serie att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Jag grät så jag höll på att dö genom hela avsnittet. Av ilska, sorg, och saknad. Inte för att jag förlorade någon jag känner i tsunamin.. Men känslan överförs liksom, de som visas på tvn, och den känslan jag vet att flera hundratusentals människor kände när de förlorat sina närmaste, eller bekanta i denna katastrofala naturkatastrof

"No, this is not a natural catastrophe. I've lost my child, there is nothing natural with that." applauses. Så bra sagt att jag var tvungen att gråta ännu mer.

och dom där jävla journalisterna, dom är bara ute att få veta hur många som dött och att ta så många kort som möjligt. Kan inte visa respekt för de döda. Då blev jag så arg att jag grät ännu mer, det är ju inte mänsligt att inte lida över en sån här sak. Eller, jag berördes inte särskilt mycket av katastrofen.. Men om jag hade befunnit mig där, kanske åkt dit efter katastrofen hade jag ju inte latjat omkring o lekt typ. usch o fy. och det värsta är ju att det troligen var så på riktigt, att dom inte bara hittat på det. men iaf, fortsättningen är ikväll 21:00 på trean om ni är intresserade.

well. men övrigt idag, så skrev jag ett kärleksbrev.. til ida :D haha! Hon blev gladis. och så skolkade jag från träningen. eller ska. den börjar om en sisådär 20-25 minuter. hihi. don't tell anyone. Jag är liksom så himla trött just nu liksom. ahöjk? men faktiskt så är jag trött, och så har jag inte nån jättelust. men iaf.

and that's that people.


Kommentarer
Postat av: Ida

bästa kärleksbrevet! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback