så var man helt ensam då

FF heter det. Föräldrafritt. mihihi. Det är jag och hunden nu, och ellan och bror en stund. jobbigaste är att vi måste ta hand om hunden, så de blir inge sova hur länge som helst och lata sig hur länge som helst på helgerna. buhu. Men det ska väl gå bra. Familjen är påväg till Thailand, eller just nu till arlanda. Dom åkte nyss, min mamma är jättenervös och spattig och hej o hå. HAR JAG MED MIG ALLT? SANDRA HAR JAG GLÖMT NÅTT? PASS PENGAR KORT BILJETTER PASS PENGAR KORT BILJETTER!! SÄG NÅTT JAG KANSKE HAR GLÖMT?? Typ psykad efter de. haha! Men men, snart kommer väl ellan så då är jag inte ensam längre. Ikväll ska vi mysa. Hoppas att inte det här slutar med att vi slår ihjäl varandra.. Fast de lär väl bli så. Haha. Men kul ska vi ha, och busa ska vi göra. fnizzzzz.  

förresten så är jag bäst på att skriva labbrapporter, det låter så proffsigt och kul liksom :D mihih. Käre naturkunskapsläraren behöver lite humor i sin vardag bland katter och hamstrar så då blir hon kanska glad. "jag dukade upp operationsbordet framför mig"  Hahaha :D men bara för att jag är så bra på att skriva labbrapporter så skar gud av mina kunskaper och min lust för att träna engelska och spanska. VARFÖR?? usch. Jag vill inte. men do I have a choice? nej precis.

men iaf. inatt drömde jag en jättekonstig grej. Eller många grejer. Jag blev jättemycket stucken av miljarder getingar, fast de gjorde egentligen inte ont, men ändå. Och så var det värsta monstret som kunde förvandla sig till andra människor som skulle döda mig. Och det fanns två såna, den ena dödade jag genom att slita ur ögonen på han med mina händer. Värsta skillad! Och en annan dödade min mamma och min pappa i ett team när dom var på fest. Och så var jag tillsammans med gustaf, men sen blev jag tillsammas med gunnar istället. Gustaf blev jätteledsen. Buhu. jag tror till och med att jag var så elak att jag aldrig sa till han att det var slut, utan att han liksom upptäckte de när han såg mig med gunnar istället. Intressant dröm där. haha undrar om det betyder nått.. mewhehe.'

jag tänkte väl avrunda här. punkt slut puss hej catch ya later typ. hihi.

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha Sandra is poppis ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback