rädsla

ja, sandra ek mina vänner. Rädd? Hon? Aldrig! Rädd för mörker? ööh? Vad är rädsla? Det har jag aldrig känt? MU?

ha-ha-ha jordens bästa skämt oh yes. Faktum är att jag är rädd för ALLT. Jag var jätterädd idag till exempel. När jag gick från bussen, så var det liksom mörkt, rädslefaktor nr1. Sen på sidan av vägen står en pojke, och han bara står där och stirrar på mig när jag går. Rädslefaktor nr2. Ni förstår nog inte hur läskigt det var! Han bara stod där, och jag trodde allvarligt att han skulle springa efter mig eller nått.. USCH! Sen så tog han några steg och bröt av en gren från ett träd. Jättekonstig. Vad gör en kanske 10-årig pojke ute i mörkret och bara står still för?

Andra gången jag blev rädd idag var när jag var och slängde sopor i sophuset. När jag var påväg tillbaka så bestämde jag mig för att springa, självklart var det mörkt, rädslefaktor nr1 även här, och när jag springer i kurvan här utanför så hör jag värsta ljudet.. Det var typ en kille som imiterade en uggla eller nått.. ahaa rädslefaktor nr2. Och det lät jätteläskigt så jag sprang lite fortare och så hade jag så bråttom in i porten så min höft krockade med handtaget så nu har jag jätteoooooont.. =(

Från det ena till det andra så kan jag berätta om en annan sak som gjort ont idag. Ni kommer säkert skratta. Men jag skulle visa björn mina boxnings-skills, och när jag ska slå han så slår nora nilcrants, lillasyster sex snart sju år, till mig i magen. VET NI HUR ONT DE GJORDE ELLER?? Typ rakt på solar plexus nästan och med värsta högerkroks-kraften. Hon tog nästan luften ur mig. Men typ wow, nästa gång slår jag fan tillbaka! för de är inte första gången.

/ hurt and afraid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback