oc. <3

alltså jag vet attjag är efter med att älska oc. Men grejen var ju den att jag missade de första avsnitten, och ville inte hoppa in. Men nu har jag iaf sett hela säsong ett.. Med emelie. Som ni alla vet så var sista avsnittet SORGLIGT.. Jag visste inte vad jag skulle ta mig till.. jag kunde verkligen inte sluta gråta. Haha och så säger emelie innan: sandra kommer gråta.. och när jag börjar gråta och emelie hör att jag snyftar säger hon: va, gråter du redan?? Vilket gjorde allt ännu bättre, ja det blir ÄNNU sorgligare. Usch, när de va slut grät vi lite o jag o steffi kramades och tröstade varann liksom.. Men iaf, sen så skulle jag gå o snyta mig och skölja mig i kallt vatten..  (det är jätteskönt om man gråtit..) men jag fortsatte gråta efter. typ HJÄLP? I've got some serious problems here.. Det är faktiskt jobbigt att vara so emotional. Vi fortsatte iaf att kolla på säsong två typ direkt efter.. och det vart ju inte bättre de.. För det var OCKSÅ sorgligt, what a surprise.  Och jag antar att det inte kommer bli så jättemycket osorgligare.. (?) Men iaf, vill bara berätta en sak. HUR MYCKET JAG HATAR THERESA (still talking about the o.c) FÖR HON BARA FÖRSTÖR ALLTING OCH USCH O FY. Om hon inte funnits så hade de ju varit ryan o marissa och seth och summer och allt hade vart så bra och det hade varit GLÄDJE tårar... men. nej självklart måste nån förstöra.. det är väl meningen. Annars tycker jag inte början på andra säsongen var så superbra. men de kommer väl hoppas jag, det ryktas att spiderman avsnittet är på nästa skiva. om jag inte har nått att göra imorn skajag dit igen o kolla.. och kanske på söndag om jag orkar. Men monday's settled.

for the record, tänkte erkänna en sak.. Ni kanske inte kommer tro mig. men planen är denna: Imorn.. Jag går upp tio i nio, tar bussen som går 9,27 från ormingeeeeh till jobbet och jobbar. Och bryr mig inte om när bussen går tillbaka utan har på mig superdojor och SPRINGER? Vad tycker ni om de va..? Fast jag ska ju inte bara springa hem. Vilken match liksom, två kilometer eller så. whoa I think I just lost another kilo.. och kondisen är på top igen och jag längtar tills träningen på onsdag! Undrar om planen funkar. men jag ska utrusta mig för planen sen får vi väl se.. Ha-ha, tänker ni kanske (och jag med om jag ska vara ärlig) MEN, jag har faktiskt ett nyårslöfte att tänka på. vore kul att springa myrsjöloppet, men då skulle jag antagligen springa vilse. hihi. men iaf.. will se about that..

snart ska jag väl sova, för jag är trött.. man blir soo exhausted av att kolla på oc i ELVA TIMMAR. (hjälp?) och trött av allt gråtande. det är faktiskt jobbigt, och jag har jätteont i huvudet nu pga det. men min hud är ren och fin. Haha.

PUSS! *håller tummarna för en springtur*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback