nightynighty

well, natten var.. underhållande. jag var verkligen trött hela tiden. vid halvtre bad jag elin om att vi skulle sova: NEEJ INTE ÄÄÄÄN! Sen så badade vi, och lyckades med att hålla oss vakna ännu en timma.. Så halv fyra gav hon sig, och vi somnade bums. Kvart över sex ringde klockan.. SNOOZE.. tjugo över ringde klockan.. SNOOZE... Fem i halv ringde klockan SNOOZE.. och sist men inte minst, så ringde klockan halv sju. Och då kände jag att vi banne oss måste gå upp annars kommer vi aldrig till skolan. allt gick jättelångsamt, och jag liksom missade min buss jag skulle med. MEN, planering som man har, så går det ju en till skolbuss.. Iofs så är den framme tre minuter innan jag börjar. Men wtf, det skulle väl bara vara o säga ungefär som de är om jag kommer försent: asså jag är hundvakt och när jag var ute på morgonpromenaden var han jätteolydig och konstig så det tog jättemycket mera tid, pero más vale tarde que nunca. *flörtflörtsmörsmör* dagen flöt på. dom två första lektionerna var helt okej. men de två sista. matte och engelska. FASA! det gick inte alls bra på nått och jag var på cpdeppigthumör. här kommer tröttheten kanske. mihi.

suck, suck, suck när ska jag få sova?

Kommentarer
Postat av: Ida

Hahaha, han du hem ? ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback