helgish läään

well. fredag var trevlig. mahahaa..

fest, och en puckad tjej slänger in sin väska och sin jacka i en tvättmaskin för att gömma den så ingen skulle sno den.. (festen var i en tvättstugelokal) när alla ska gå, är det nån som har tvättat hennes grejer så allt var dyblött! Stackarn.. men de va rätt så kul faktiskt.

packad tjej på mcdonalds ; JAG ÄR INTE NEGER!

Storängenbrat med stureplansdialekt ; Asså jag ÄLSKAR att slåss, att slå på njurarna och ba aaaaaah... (fem minuter senare när ful ormingenörd kommer och muckar) asså men jag tycker det bara är löjligt att slåss, jag har aldrig slagits i hela mitt liv!! Kan vi inte ta den här fajten över halo istället??

Mahahaa roliga kisar liksom.

lördagen var spännande. Vaknar av att telefonen ringer typ vid nio. DRAMATIK. Men de är onödigt att berätta.. sen så kunde jag iaf inte sova. Sen skulle jag på bio. med emlan och steffi. Vi kollade på Rosa - The Movie. Den var bra! Freddy vad jättebra! Och vi satt o grät allihopa.. Mahahaa. på kvällisen kolla jag, emlan_kram och elin_viking på World Trade Center. Det var sorgligt men vi tycker att det var dåligt att man inte fick se när planet störtade i huset... Man såg bara skuggan från planet i en annan byggnad.. Man fick inte ens HÖRA när det kracshade. Men iaf. annars var den bra. tycker det börjar bli lite många men nu. men iaf. sen gick vi sälle med emelie hem och tog hunden med oss. Det var jättemycket snö. Och vi upptäckte att mammas cykel stod utanför, när jacob sa att han ställt in den i förrådet.. Men han hade ställt in någon annans cykel. nerd liksom! mahaha.

söndag: sov länge. skönt. Men blev väckt, mindre bra. När jag svarar fattade jag verkligen inte vem de var. ärj deot madeleejjjjjjjneee? (cpskånsk dialekt) jag: va? han upprepade sig. Jag hörde fortfarande inte vad människan sa.. Ursäkta? Efter tredje gången hörde jag vad han sa. Nej, det är sandra. Svarade jag. åh hej, det är morfar. Förstår ni människor? Jag har inte sett min riktiga morfar sen jag va ungefär tre tror jag. Och jag har inte pratat med han i telefon eller nånting sen han försvann. Jag blev jättechockad. Han frågade om jag gick i skolan, eller om jag jobbade. Och lite sådär. Och sen så frågade han efter mamma men hon var ju inte hemma. Vågade inte säga att dom var på bröllopsresa ifall att det var så att han inte var bjuden. Det tror jag iofs inte att han var. Men ändå. Jag kunde inte fortsätta sova sen för jag var i chock. JAG HADE PRATAT I TELEFON MED MIN MORFAR! Skulle jag ringa mamma och säga det? nej, det orkade jag inte. Senare när jag var tvungen att ringa ett samtal till thailand så tänkte jag be björn hälsa mamma att han hade ringt. Men jag ville inte att mamma skulle gå o grubbla över det.. Kanske säger det senare i slutet av deras resa.

Men iaf. Efter det så åt vi frukost och sådär... sen så la vi oss i sängen och kollade på nya bondfilmen. Den var ganska bra, och bond var GANSKA SNYGG. Speciellt utan kläder. maaaah. men iaf. Den var kanske en aning för lång. När man trodde den var slut så höll den på i minst en halvtimma till.. Vi missade därmed bussen som vi skulle ta till elin och middagen. Så vi fick ta den andra som vi höll på att missa också. Vi kutade som jag vet inte vad! mihihi..

det var väl ungefär allt kul, eller allt jag hade att bekänna, berätta, skvallra om.

pussis


Kommentarer
Postat av: Ida

Du är så söt älskling!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback