first day.

jaa. jippi första dagen i skolan. och ett nytt schema HURRA vi börjar 8,20 och slutar 16,40 på tisdagar, my new favouriteday oh yes! och halv fyra på FREDAGAR. Livet kan inte bli bättre? Spännande var de nya klassrummen, i bygg-grottorna. Fett läskigt. man kände sig liksom liite odd där man gick och så står byggklasserna och elklasserna o hänger liksom. Men klassrummen var fina iaf. Haha! Dagens bästa var iaf att träffa idaaa... hihi. men de känns skumt alltihoppa, och det känns som att vi förökat oss.. Jag har aldrig sett så många elever i skolan samtidigt som jag gjorde idag. det var nästan läskigt på riktigt! nått annat som också är läskigt är att det är ett tsunamiprogram på tv nu som jag ska kolla på. för de tycker emelie. men jag ska kolla på det iaf. So better go liksom. Se ya mates <3

Kommentarer
Postat av: Ida

Aaaw, fan va söt du är älskling!
Detsamma elelr vad man säger :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback