aj, fniss och morr

jag har, s.k TRÄNINGSVERK OKEJ. I överarmarna och axlarna. Kan börja att berätta att jag h-a-t-a-r armhävningar. Vilket inte varesig min gympalärare eller min tränare ogillar. hallelulja. I fredags hade vi box 'n' kick. BLÄ. Kul men jobbigt. På träningen igår skulle vi släpa oss själva på en jävla tjockmatta utan att använda ben eller kropp.. Sen så skulle man kasta sig ner och upp över och under massa låga pinnar, armhävningar m.m. mums. Och åter igen idag så hade vi box 'n' kick igen på vårt iv val. aaaj? Och jag vill inte heller göra en miljard armhävningar, för jag vill inte bli typ jättebred i axlarna och få värsta armmusklerna som syns för jag tycker inte de är så jättevackert, man ser bara biffig ut? men iaf..

på tal om träning, vilket leder oss in på samtalsämnet: fotboll. Så fick jag ett samtal igår.

eeh, hej, jag heter sven edin och är tränare... ny tränare i boo ff.. jag antar att de är du som är sandra ek? svar: ja. mm och bra, eeh dom här på kansliet visste inte riktigt hur det var med dig, och dom trodde att du säkert skulle vara intresserad av att spela i breddlaget eller i damlaget här nu blablabla. Svar: hihi nej jag har bytt jag så jag är inte intresserad. okej men de var ju bra vart har du bytt? Svar: nacka dfk. okej, men skönt att du inte la av helt då, men då var de inge mer. tack o hej!

wow, vilken koll dom har på mig. NOOOOT. (härmar borat) Dom borde ju för länge sen fått övergångspapprena så why do they care? Om dom vet att jag bytt varför tror dom att jag är intresserad av deras skit för då? Förstod dom inte varför jag bytte? Men dom vet väl iaf vem jag är, och det är väl positivt. he-he. men screw you anyway, cause we're playing for nacka now. men ja, jag saknar boovallens konstgräs men hey vi ska också få konstgrääääs. Och snart får vi nya overaller. Spännande spännande.

back to the weekend. fredag. Tjejmiddag, sen värmdö.. väldigt väldigt väldigt långt ut på värmdö märkte jag när vi klev av, och skylten malma 3, stod en bit bort i mörkret. Där borta är ju mojfajs bååååt. Långt borta. läskigt, vi hamnade i en kall lada och frös. Sen tog vi taxi till grisslinge, för att nästa buss skulle gå minst två timmar senarre.. för att sedan förstå att sabinas kort inte funkade i tantens automatgrej så vi fick snålskjuts till gustavsberg. hallelulja moment. väl där så skulle inte bussen gå föräns efter en halvtimma. Så vi raggade på tovis papi som lova att betala en taxi därifrån och hem. Vi var blöta och YES WE LOVE YOU TOMMY<3 hemma hos tussi duschade vi varmt och sen kröp vi fyra, jag, tovis, ellan och lollo, ner i soffan och hade kokat te och skulle kolla på happy feet. Efter tio minuter somnar jag, och dom andra strax efter. Myspys. vi låg så länge, bekvämt liksom.. tihi

Vid elva ringer min mamma och väcker tovis som sedan väcker mig: hej god morgon upp och hoppa solen skiner ska ni inte gå ut och lekaaa? ööh nej? När vi vaknat och sådär så frågade tovi om vi skulle kolla film. Vi sätter på borat. Tove: asså jag ääälschkar den här filmen. jag tänkte väl okej, alla säger att den är kul och så länge jag slipper betala för att se den. Så vi sätter på den. och jag förstår verkligen INGENTING!! Vad är det alla skrattar åt? Jag småfnissade två gånger. jag blev nästan arg för att alla säger att den är så kul. den var SÅ SJUKT TRÅKIG ATT JAG HÖLL PÅ ATT SOMNA FLERA GÅNGER.. BLÄ. Nej borat fick inga poäng av mig. Nått jag förstår ännu mindre är varför människan tjänar pengar på att vara tråkig, OCH VARFÖR I HELVETE HAN FÅTT KONTRAKT PÅ ATT GÖRA ÄNNU MERA DÅLIGA FILMER??? iosf kanske jag missade ett skämt eftersom jag såg den utan svensk text, t.o.m utan engelsk. Men den hade verkligen inte fått bättre kritik för det.  FY BORAT ÄCKLIGA GRIS FÖRSVINN!

PÅUSS HAJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback