måndag tisdag.

hej hej hallå dagboken. jag och min vän ida har kommit på det ultimata sättet att få de bästa surroundljudet in tha i to the p to the fucking o dsteg ett, langa två ipodisar. steg två, langa fram en låt som båda har. steg tre, ta ena hörluren från den ena ipodisen, i vårt fall åke, och en den andra hörluren från den andra ipodisen, dvs nils. och så sätter man på låten samtidigt och lyssnaaaarr. fett coolt. så om ni ser två muppar med två ipodisar och korsade hörlurar så är de jag o ida. =)<3

och det ser ut såhär för tillfället, att alla hjärtans dag kommer se hektisk ut för min del. för de första så kommer jag få pris i flest fådda rosor i skolan. typ en sådär 506 st har jag räknat med. och sen så ska jag ut med pelle, och sen hem till måns, o sen ska jag hem till kalle, o sen ska jag hem till jens, och sen ska jag hem till marcus och sen ska jag nog "på bio eller kolla film" med en viss kille. Haha underbart. helt fucked upp. va trött man kommer att vara.

(på ren svenska menar jag dock att jag kommer vara ensam på alla hjärtans dag, men de är en hemlis så säg inte det till nån okej?)

puss häj!

ps. ja är bäst på att kasta suddigum i huvudet på gustaf :D hihi

pss. och en annan grej :O SEMLORNA KOSTAR FEM KRONOR PÅ KONSUM I ORMINGE TORSDAG-SÖNDAG LEVER JAG I PARADISET ELLER LEVER JAG I HIMELEN?? :O:D ds.

Kommentarer
Postat av: Malin

5 SPÄNN? DU SKOJAR? :O

Postat av: Ida

Bästa ljudet o bästa alla hjärtans dag! ;D

2007-02-21 @ 23:06:06
URL: http://idan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback