drama

nej malin, fem spänn it is! :O o fett goda var de också :) hihi.
 men. friday night didn't turn out as well as i thought. (jag spelade inonhusfotbollscup i rimbo) okej att matcherna inte gick så very well.. men att jag stukade foten och går på kryckor är ju mindre roligt.. asså fett jag var typ i vääääärsta fajten med en typ 500 kilos geléklump och så knuffade hon mig och jag typ flög över halva planen och sen ba råkade trampa snett o jag vart fett lack och om jag kunde så skulle jag ha slagit henne typ fett hårt...

(belive it or not..)

men. i love going on kryckor liksom. skojskoj.

Kommentarer
Postat av: Malin

kryckdejt maybe? mohaha ;)

Postat av: Ida

SNÄÄÄÄÄLLLAAA! kan inte du ramla lite på dina kryckor!!!

2007-02-21 @ 23:07:53
URL: http://idan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback