aw to bad

egentligen skulle jag spelat cup idag, egentligen skulle jag umgåts med kompisar idag, egentligen skulle jag inte slösat (spenderat kanske) dela fucking dagen åt korsord, nerd? men är man sjuk så är man. like it or not. och jag har tyvärr typ inget intresse av att skriva just nu, och inget intressant att skriva. är tillbaka hos pappa nu, JIPPIE. o snart är det alla hjärtans dag, superkul. or not. förra året var mys, less is more. vi var bäst på att baka tårta för våran var snyggast! mutade juriesar typ! (jurysar?)

meeen, älska att the ark gick vidare till finalen i globen. och marie lindberg också. what a year. men typ hata regina lund. kunde ju inte sjunga och var ju inte direkt söt heller. hade gått bättre om hon sjöng kärleksikonen. haha. bättre lycka nästa gång..



puussss häääj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback