ännu en helg hemma, och en jobbig vecka.

det känns som att det är dags att skriva lite. det var ändå en vecka sedan ungefär. det har väl hänt en del också, eller inte? jag vet inte. I måndags var allt jättepinsamt när jag kom där på mina kryckor, and found myself not alone. Eftersom ceveral other people also had a pair. ha.ha. men iaf. Och i tisdags bakade jag och ida fetaste semlan! SUPERSTOR och supergod. (eks.bilddagboken.se 20 februari) och lite sådäär.. ida har gått och dragit elaka skämt om hur jag ramlar med mina kryckor i cafeterian och lyckas slå ner sju pers.. och bryter båda benen för att dagen efter komma i rullstol, då hon skulle anlita nån jävel att skjuta ner mig för en trappa så att hon kunde skratta åt mig. vilken kompis va..? shit. men nu är de väl chill.. eller jag har fortfarande lite ont och fortfarande gående på iaf en krycka när jag är utomhus och försöker så gott som möjligt ha foten i högläge för att undvika ödim eller vafan de nu hette. och bara för att jag är puckad, och för att min farmor ska komma hit imorn o fika så tackade jag nej till att jobba. DUMMA DIG. jag hade nästan tjänat liksom 900 kronor. och jag som behöver pengarna. när jag berättade de för papi så sa han: men varför sa du så föör? vi hade ju kunnat ringa o avboka farmor då ju! men hur skulle jag kunna tänkt på de liksom? halyyyy någon hemma..? typ inte.

men iaf. nu har alla mina kompisar flown away again. emelie, malin, maria och hanna till jävla dalarna. ida och lina, och tor faktiskt, till österrike och alperna. elin till sydafrika, och steffi också fast till andra afrika tror jag. men tacka vet jag tove och karin o siri och karolina. hej kompisar. <3 men förhoppningsvis så ska jag väl ändå jobba en del (?) make some wellneeding money. nya jeans skulle behöva införskaffas eftersom mina favvisar spruckit IGEN fast på andra benet. should loose some weight kanske. right. men nu folks är det iaf melodifestivalen. adiosszz.

veckans nästan roligaste: su1 har prov i nkb. människokroppen. gustaf blir alldeles till sig när han läser sista frågar som ungefär lyder: varför är mens ett tecken på att en kvinna inte är gravid? han fick lite panik. men lugn, det var tydligen flera tjejer som inte ens kunde the real reason. haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback