KAYNE WEST FOR THE WIN!

Life's a beach...

jag åker snart till england, det är himla läskigt
jag ska utveckla mina moderna inrednings-tekniker iform av order åt min mor. modern design eller bara fruktansvärt fult det lär väl märkas när det är klart
jag endast jobbar, sover och äter just nu verkar det som
jag nästan längtar till skolan, av flera skäl, samtidigt som de finns många skäl att inte längta

att blogga suger, jag önskar ibland att jag hade the mind of fredrik virtanen. (bok värd att läsa: olyckligt kär i ingen speciell av fredrik själv)
vädret suger
min ekonomi suger (egentligen inte om man tänker efter, men med mina kommande inköp så gör den de)
sömnen suger, jag vet verkligen inte varför jag plågar mig själv så mycket

drogerna flödar på urf
50 cent slutar som soloartist om kanye wests skiva blir en större succe
i mars kommer håkans album
i augusti kommer timos album
i oktober kommer kents album
jag kommer skära mig i en hel vecka när jag är i england, som den riktiga kentfan-stereotypen jag är
i oktober kommer också back street boys ut med ett nytt album, tyvärr utan kevin

på tisdag har jag prov, hur mycket har DU tränat i sommar? när säsongsmatchen går av stapeln. Tyresö, serieledarna. Ja vi vet ju alla hur det gick förra gången. Hej division tre spelare?

det här är verkligen tråkigt, men skönt. jag ska bättra mig. gud måste bara ge mig sin välsignelse.


what if leaving is a loving thing?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback