gula löv ovh kyla?

Dagens bekymmer bearbetas under nattens sömn och kommer ofta ut som tandpressning eller tandgnissel..

ur Aha! en bok om munnen, "den enda delen av din kropp du kan bevara ung"

Men whaa. Jag har väl inte drabbats av de tre S-en; stress - spänning - smärta.. ? vart är smärtan Och huvudvärken och de ömma tänderna? Relationer kanske inte går som de ska, eller karriären eller studierna. Men vadå?  Förstår liksom inte vad av anledningarna som gör så att JAG, sandra karin anna ek, gnisslar tänder när jag sover..?

dagen helt generellt: sex and the city och kladdkaka.
dagens låt: lars winnerbäck & miss li - om du lämnade mig nu.
dagens nytta: jobbe, och tjäna ännu en 120 kronor till min samling
dagens irritation: att 417 var 30 minuter försenad så jag bestämde mig för att cykla, och möter bussen på vägen, vilket betyder att jag måste cykla imornbitti igen. MORR



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback