59 år

ja 59 år av förruttnande kvarlevor av partypinglan sandra ek. Hej hej hallå dagboken, jag har ett problem. När jag är fri att va uppe hur länge jag vill och göra vad jag vill hela natten, så vill INTE EN JÄVEL MER ÄN JAG GÖRA DET! Och när sandra måste sitta barnvakt, eller ska gå upp klockan 8/9 nästa dag för att vara mogen och självständig och jobba, då vill alla gå ut och aaaldrig gå hem. Jag verkligen ääälskar denna upprepning som återkommer om o om igen sen ungefär ett år tillbaka. Och om man nu skulle hamna på en fest eller så när man är ledig dagen efter, så suger det hästballe, alla är torrbollar eller så är det bara odd random people som man aldrig träffat och är skeptisk mot efter två sekunder. Typ fjortisar...

dagens höjdpunkt: att få sluta 10,45
dagens bästa: kladdkaka hos mormor som fyller år idag<3
kvällens suris: sandra ek

Jag borde kanske ta fram matteboken och räkna lite utav nånting jag inte fattar ett göta av, för den här kvällen lär väl inte bli så himla mycket bättre än såhär.

sleep tight partypeople, love yah

Kommentarer
Postat av: Ida

HAHA jag hade faktiskt trevligt den kvällen :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback