WOKIDOKI

vet inte om de ens är nån som läser min blogg längre? med tanke på min otroligt snabba uppdatering av livet. Men here I am okay. här sitter jag, på skärtorsdagen. och jag vet inte vad som händish liksom., förutom att jag sitter här i min favviströja och funderar på att gå o lägga mig. Jag blev glad alldeles nyss för då kom jag på att de är röd dag imorn vilket betyder att jag inte alls måste gå upp 07,50 imorn utan 08,50. shit intressesmurfarna studsar av lycka, typ jaa. catwoman's on top. och i helgen ska jag till langet, det var länge sen. jag ska hoppa studsmatta, leka, smörja in mig med brun utan sol varannan timme så alla tror att jag vart utomlands när skolan börjar, och GODIS SÅ JÄVLA MYCKET GODIS! och så ska jag plugga, men who cares about that? typ ingen. och så ska jag testa mina fotbollsskills för första gången på alot of weeks. antagligen kommer jag bli satt i massa arbete också, som typ: kratta, klippa gräset, måla huset, städa osvosvosvosv. cause thats what we do typ. och så kommer jag få sova trångt och så eftersom jag inte vågar sova all alone ute i vårt hus, inte ens med hunden. nej. och så ska jag se på blood diamonds samtidigt (inte exakt) som jag läser comédia infantil för jag tycker att det finns ett samband och sen när vi diskuterar i skolan kommer jag framstå som så smart. lovely.

malin har klippt sig för alla som bryr sig. jag fick en påskblomma av konsum idag, för alla sominte brydde sig om att malin klippt sig kanske tycker det var mer intressant. men nu sitter jag här bara och snackar skit och tycker att livet suger, inte. men better stop for your sake liksom

love yah<3

Kommentarer
Postat av: Malin

Men vadå? Det är klart att alla bryr sig om att jag har klippt mig? Eller vad menar du? Jag förstår inte riktigt, skulle dom bry sig om något annat eller hur menar du nu?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback