kämpar mig fram till toppen

weell. Nu är jag här igen m8s. feels good. Har funderat över min otroliga fotbollskarriär. Jag saknar inte boo, jag trivs überbra i nacka. Men på nått sätt saknar jag de vinröda tröjorna. OCH TRETTIOETTAN. Alltså jag hade ju vääärklien lagets sämsta tröjnr men jag saknar det. nu är de bara tjo fadderittan först till kvarn får tröjan. Då uppstår ett antal dilemman. VILKET NR PASSAR MIG? VAD VILL JAG HA? Ska jag vänta tills alla valt och sedan välja? Allt är jobbigt, kunde man bara inte få ett fast nr som vanligt? men men. en annan sak I dislike (men det mesta är positivt) är att jag egentligen inte spelar i nacka dfk, utan i järla ifk. O de suger ju lite. eller rätt mkt. Järla var ju en av våra rivaler och nu spelar jag med deras tröjor på mig. Det är liksom kind of weird if you know what I mean. Men nu är vi inte här för att klaga. så istället skall jag avsluta och borsta tänderna.

det här låter verkligen töntigt. gosh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback